Slik tar du kontakt med oss
Send en e-post til contact@dohop.com – vi prøver å svare på alle e-poster innen 12 timer.
Du kan også nå oss på Twitter: @DohopTravel – vi svarer vanligvis enda raskere der, så hvis det haster er Twitter det beste alternativet.
Vi prøver å svare på meldinger på Facebook så raskt som mulig, så du kan prøve å få tak i oss der også.

Har du allerede bestilt?

Hjelp til å bestille flyturer
Hvis du har problemer med en bestilling, eller behøver å endre eller avbestille flyturen, må du kontakte flyselskapet eller reisebyrået som sendte deg bestillingsbekreftelsen.
Du bør kunne finne kontaktinformasjonen til flyselskapet eller byrået på nettstedet deres eller på selve bestillingsbekreftelsen. Siden du ikke kjøper noe på Dohop (vi bare finner flyreisene), kan vi ikke se bestillingen din, og vi kan derfor ikke sende informasjon til deg på nytt eller endre bestillingen.
Hjelp til å bestille hotell
Hvis du har problemer med en hotellbestilling, eller behøver å endre eller avbestille oppholdet, vil Booking.com ordne med alt på våre vegne. Du finner alt du trenger på Booking.com sin kundeserviceside, eller du kan ringe dem direkte, 24/7, på telefon +44 20 3320 2609.
Hjelp til å leie bil
Våre partnere vil ta seg av alle spørmål du måtte ha om leiebiler. Dersom du bestilte bil før 10. desember, vennligst klikk her, og hvis du bestilte etter 11. desember, klikk her.