Anywhere. Simple.

Historien bak Dohops nye identitet

Dohop Brand

Lekent har tatt over for alvorlig.

Dohop søker gjennom hundretusener av alternativer for å få folk til de byene de ønsker å besøke. Mye av dette er veldig teknisk og komplisert.

Men vi mener at reising burde være enkelt. Reising burde være morsomt.

Så vi fikk en gruppe smarte svensker sammen, og de tok all moroa ved reise, alle de smarte funksjonene til Dohop og alle fargene i verden, og skapte Dohops nye identitet.

Vi presenterer: Anywhere. Simple.

Vår filosofi er at selv om all teknologien som ligger bak Dohop er komplisert, bør det ikke være komplisert å bruke Dohop. Så vi gjorde alt større og enklere.

Alt fungerer selvsagt like godt på mobile enheter (og logoen vår endrer seg faktisk i forhold til brukerens skjermstørrelse).

Flysøkenes resultater er enkle, og presenterer alt brukeren trenger å vite på en måte som er enkel å lese.

Søkeresultatene er nå større og tydeligere. De som reiser mye vil oppdage at søkeresultatene er designet som en flybillett.

Vi har nye, godt synlige faner som viser hva som er billigst eller raskest, avhengig av hvor travelt brukeren har det.

Prisvarslene er nå tilgjengelige på alle språk.