Dohop Connect

Hensikten med Dohop Connect er å gjøre reisen din sikker og behagelig, og å beskytte deg ved reiseavbrudd.

I utgangspunktet, hvis flygningen din blir omberammet, kansellert eller forsinket, og du ikke rekker din neste forbindelse som følge av dette, så vil vi booke deg på en alternativ flygning uten ekstra kostnader for deg, opp til en maksimal kompensasjon på €1,500. Hvis vi ikke finner en alternativ flygning vil vi refundere den ubenyttede delen av bookingen din.

Dersom det imidlertid er dine handlinger, eller mangel på handlinger som fører til at du mister neste flygning, eller i tilfelle av force majeure (vulkanutbrudd, ekstremvær, etc.) så er du ikke dekket av Dohop Connect. Videre, hvis du gjør endringer på reiseruten din etter at du gjorde din opprinnelige booking hos oss, og du unnlater å informere oss om dette, så er din Dohop Connect ikke lenger gyldig.

Hva betaler jeg for?

I tillegg til flybillettene du kjøper, belaster vi deg også med et mindre beløp for   Dohop Connect-garantien. Dette medfører at vi vil alltid gjøre vårt beste for å hjelpe deg med å nå ditt bestemmelsessted ved reiseavbrudd. Gebyret for Dohop Connect kan ikke refunderes.

Hva gjør jeg hvis jeg mister min neste flygning?

Vennligst kontakt Dohop kundeservice med en gang, og vi hjelper deg med å finne et alternativ. Ring  +47 23 96 05 07 eller send oss en e-post på  service@dohop.com  - Dohop kundeservice er tilgjengelig 24/7. Vennligst les Vilkår & betingelser for ytterligere informasjon om dine spesifikke rettigheter.

Hva hvis neste tilgjengelige flygning er neste dag/dager?

Hvis en erstatningsflygning kun er tilgjengelig dagen etter, så har du i henhold til ditt Dohop Connect-kjøp rett på et hotellrom til en kostnad opp til €60 per natt, per passasjer. Dohop Connect dekker opp til to hotellovernattinger per passasjer. Hvis passasjerene må vente på erstatningsflygningen på flyplassen så vil de få refundert ett måltid etter eget ønske, maksimalt €15 per passasjer.

Er Dohop kundeservice åpen 24 timer i døgnet?

Dohop kundeservice er åpen 24/7/365. Vi snakker engelsk med mulighet for noen europeiske språk, avhengig av hvem som er på vakt. Vårt kundeservicenummer er +47 23 96 05 07 og vi svarer også raskt på e-post på service@dohop.com .

Kan jeg kansellere bookingen min?

I tilfelle du finner ut at du må kansellere dine flygninger, vennligst kontakt flyselskapene for nærmere instruksjoner.

Kan jeg få refundert Dohop Connect-gebyret dersom jeg kansellerer reisen min?

Dohop Connect-gebyret kan ikke refunderes under noen omstendigheter.

Kan jeg legge til mer baggasje på bookingen min?

Ja det kan du, men du må gjøre det direkte via nettstedene til de aktuelle fyselskapene, eller via deres kundeservice.

Kan jeg endre datoene i min booking?

Datoendringer er kun tillatt i henhold til reglene til flyselskapet og betingelsene for den aktuelle billetten. For å kunne fastslå om dette er mulig og hvorvidt det medfører ekstra kostnader, vennligst kontakt flyseselskapet direkte.

Kan jeg endre eller korrigere navnet på en passasjer?

Som for dato- og baggasjeendringer må du ta direkte kontakt med det aktuelle flyselskapet. Hvis noe er uklart, kan du begynne med å ringe oss så vil vi peke deg i riktig retning.

Tilbyr dere online innsjekking?

Vennligst sørg for å sjekke inn på nettet for alle flygninger på reiseruten din, før avgangen til din første flygning. Hvis du glemmer dette vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg via telefon. Vennligst vær oppmerksom på at dersom du trenger å sjekke inn på flyplassen så kan du bli belastet for et tilleggsgebyr av flyselskapene.

Trenger jeg visa eller transittvisa?

Vi gir ingen informasjon om visa. Med 'self transfer'-reisene som vi tilbyr ligger det i sakens natur at du i de fleste tilfellene trenger gå gjennom passkontroll og tollklarering og dermed komme inn i transittlandet for å gjøre transitten. På noen flyplasser kan du oppleve at det er visafri transitt innenfor flyplassen.

Kan jeg endre på reisruten min?

Hvis du vil endre på reiseruten din, vennligst kontakt de aktuelle flyselskapene direkte. Husk på at dersom du gjør noen endringer uten å informere oss så vil din Dohop Connect ikke lenger være gyldig.

Jeg har fått endringer i en flyavgang, hva gjør jeg?

Dersom du blir informert om endringer i en flyavgang, vennligst sørg for å ringe eller sende en e-post til Dohop kundeservice. Vi vil gjøre vårt beste for å finne en alternativ flygning eller sikre en refusjon av din opprinnelige booking om det skulle være mulig.

For noen av de vanligste spørsmålene, kan du se
FAQ.
Vil du vite mer?
Les våre vilkår og betingelser
Opplever du avbrudd?
Kontakt kundeservice.

+47 23 96 05 07

service@dohop.com